Pages

.

Saturday, April 21, 2012

Για σήμερα 21/4

Μετά το σημερινό μπορώ να πώ
οτι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα.
Μια βροχή μια ήλιος βαρεθήκαμε να αλλάζουμε σημεία.
 

 Αντέξαμε όμως και καταφέραμε να βγάλουμε όλο το πρόγραμμα , οπότε και σας οφείλω τα συγχαρητήριά μου.(Να αντέξετε και 'μενα και τον καιρό)

Και επειδή βλέπω οτι αρχίζουμε να σταθεροποιόυμε το πρόγραμμα σιγά σιγά, λέω να το βάλω και sticky στο πλάι.(Έβγαλα και τη μουσική , πείτε μου αν θέλετε να την ξαναβάλω)

Δηλαδή κάθε Πέμπτη και Σάββατο εκτώς απροόπτων, να μαζευόμαστε στις 5:00 μμ
στο γνωστό πλέον σημείο (απέναντι απο το loca) και να ξεκινάμε απο εκεί.
Φυσίκα και αυτο δεν είναι μόνιμο και για πάντα. Κρατώ ακόμη λίγες ώρες διότι έχω και τις εξετάσεις σε ένα μήνα και φυσικά λόγω καιρού.
Οποιαδήποτε πρόταση έχετε να μου κάνετε θα την ακούσω-διαβάσω με προσοχή και είμαι έτοιμος να το συζητήσω, μη διστάσετε να μου εκφράσετε ακόμη και παράπονα.

Και πάλι σας ευχαριστώ για την παρουσιά σας , όλες όσες ήρθατε (ναι έχω μόνο κορίτσια ακόμη) αλλά και σε εσάς που θα έρθετε.
Άρης.



No comments:

Post a Comment