Pages

.

Saturday, July 28, 2012

PC στη φωτιά

Και εκεί που είχα όλη την κλή διάθεση να κάτσω μπροστα στο pc και να ετοιμαστώ να γράψω το καινούριο μου post ήρθε και η έκπληξη.

Ο υπολογιστής που έχω στο αυτοσχέδιο "γυμναστήριο" μου, αρνείται πισματικά να δώσει σημεία ζωής στην οθόνη.(Υποψιάζομαι πολλά πράγματα όπως ram ή τροφοδοτικό αλλά οι υποψιές μου θα παραμείνουν μιας και είναι Σάββατο και απέχουμε ακόμη απο τις εργάσιμες ημέρες.).
Μάλλον ήθελε να δροσιστεί αλλά εγώ αρνούμαι ακόμη πεισματικά να ανάψω το κλιματιστικό για λόγους περιφάνειας.
Έτσι βρέθηκα να γράφω απο άλλο υπολογιστή σε ένα δωμάτιο που παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με επαγγελματική σάουνα , μονο που δεν έχει ακόμη ηφαιστιογενείς πέτρες για να ολοκληρώσει την εμπειρία.

Το κακό εκτώς απο οικονομικό είναι οτι δεν κάνω και την προπόνηση που ήθελα να κάνω αφού το pc ήταν και media center και όπως ξέρετε εντατική προπόνηση χωρίς μουσική (για μενα) γιοκ. Αλλά θα το προσπεράσω και θα δω τι μπορώ να κάνω στο άμεσο μέλλον.

Τωρα όπως πάντα στα καθιερωμένα νέα δεν θα αλλάξει τίποτα στο πρόγραμμα Δευτέρα Τετάρτη και Πέμπτη κανονικά στις 7:00 Βλέπω στην πρόβλεψη του καιρού κάτι για μπόρες και υπενθυμίζω άλλη μια φορά οτι αν βρέχει θα μαζευτούμε κάτω απο το υπόστεγο στο κολυμβητήριο (κάποτε θα γίνει και αυτό θα το δείτε, απλά όσο το γράφω τόσο μας κάνει τη χάρη ο καιρός και δεν βρέχει).
Σας περιμένω και αυτή την εβδομάδα.

No comments:

Post a Comment